In verband met de maatregelen rondom het coronavirus houden wij u op de hoogte van onze werkwijze: Wij willen onze werkzaamheden zo goed mogelijk door laten gaan, rekening houdend met de adviezen van het RIVM en de gezondheid van klanten en medewerkers. Leveringen gaan uiteraard gewoon door en de showroom blijft open. Lasopleidingen en -workshops gaan t/m 28 april niet door. Overige werkzaamheden op locatie worden in overleg met de klant uitgevoerd.

Lees hier meer over onze maatregelen »
NB: Het productoverzicht op de website is nog niet volledig. Wij werken er hard aan om dit overzicht aan te vullen. Zoekt u een product dat niet op de site staat? Neemt u dan contact op.

Maatregelen rondom COVID-19

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus houden wij u op de hoogte van onze werkwijze

Wij willen hierbij mededelen dat we op basis van adviezen en voorschriften van het RIVM en de overheid tijdelijk aangepaste maatregelen nemen i.v.m. het Coronavirus.

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten staat natuurlijk op de eerste plaats. Tegelijkertijd proberen wij u nog steeds zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hieronder enkele aanpassingen die per 16-03-2020 in zijn gegaan.

Klantbezoeken:

Worden tot een minimum beperkt. Alleen strikt noodzakelijke bezoeken vinden in overleg plaats.
Deze maatregelen blijven zeker tot en met 28 april van kracht. Ze zullen regelmatig beoordeeld, en indien vereist, aangepast worden.

Afhaalbalie:

  • Niet meer dan 2 personen tegelijk binnen aan de balie
  • Houdt u aan de voorschriften van een minimale afstand van 1.5 meter
  • Hoesten in de elleboog
  • Betaling met pin of contactloos met telefoon
  • Bonnen hoeven niet meer getekend te worden, wij vermelden de naam van de“afhaler” op de bon
  • Wanneer u goederen komt afhalen, graag vooraf per e-mail of telefonisch te bestellen. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling klaarligt. Dit om contactmomenten zo kort mogelijk te houden
  • Uiteraard kunnen wij uw bestellingen ook aanleveren

Reparaties en onderhoud:

  • Reparaties worden bij voorkeur uitgevoerd in de werkplaats van Hatek.
  • Wij halen de te repareren machines, e.d. bij u op als ze klaarstaan in het magazijn of bij een deur. Na reparatie worden de spullen weer geretourneerd
  • Onderhoud, keuringen en validaties worden in ieder geval in overleg uitgevoerd

Bezorging:

Levering gaat door zoals u van ons gewend bent. Om contactmomenten zoveel als mogelijk te vermijden hoeven de bonnen niet getekend te worden. Pakbonnen worden bij de geleverde goederen gelegd en onze chauffeurs zullen de naam van de ontvanger op de bonnen noteren.

Mochten deze maatregelen leiden tot problemen voor uw bedrijfsvoering dan kunnen wij in overleg kijken naar een passende oplossing.